Servis a helpdesk
Zakládáme si na špičkovém servisu a technické podpoře. Jako jedni z mála na trhu v servisních smlouvách garantujeme reakční doby i dobu vyřešení nahlášených požadavků. Říkáme, že naše služby bez servisní smlouvy jsou jako auto bez povinného ručení.
Služby obsažené v servisní smlouvě
- Bezchybný chod i vzhled aplikace.
- Garantovanou dobu reakce i vyřešení požadavku.
- Pravidelné aktualizace systému včetně pravidelné profylaxe.
- Monitoring běhu systému včetně monitoringu synchronizace.
- Záruku kompatibility s novými webovými prohlížeči.
- Odborné poradenství při řešení problémů a užívání systému.
- a řadu dalších výhod.
Přehled garancí
- Reakční doba: 2 BH až 1 BD
- Doba vyřešení problému: dle kategorie chyby (A až C) - 4 BH až 10 BD
BH = business hour, pracovní hodina
BD = business day, pracovní den
Nabízíme několik úrovní servisních smluv. Cena se stanovuje individuálně dle potřeb projektu a požadavků klienta.
Helpdesk systém
Helpdesk máme přímo integrovaný do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian, který patří na úroveň nadnárodních standardů vývojářských týmů a procesně řízených společností. Každý vývojář hned vidí fronty prioritních úkolů. A co víc, vy sami můžete své požadavky sledovat - včetně toho, jak vypadá jejich řešení.
Servisní oddělení
Naši klienti mají vždy koho kontaktovat. Vedeme pro ně samostatné oddělení technické podpory. V něm se střídají přímo vývojáři, které pravidelně školíme v péči o zákazníky. Ručíme vám za nejvyšší úroveň podpory.
Spolehlivá, odborná a rychlá podpora jsou základními stavebními kameny dlouhodobé funkční spolupráce.