Helpdesk

Helpdesk máme přímo integrovaný do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian, který patří na úroveň nadnárodních standardů vývojářských týmů a procesně řízených společností. Každý vývojář hned vidí fronty prioritních úkolů. A co víc, vy sami můžete své požadavky sledovat - včetně toho, jak vypadá jejich řešení.

Služby obsažené v servisní smlouvě

  • Bezchybný chod i vzhled aplikace.
  • Garantovanou dobu reakce i vyřešení požadavku.
  • Pravidelné aktualizace systému včetně pravidelné profylaxe.
  • Monitoring běhu systému včetně monitoringu synchronizace.
  • Záruku kompatibility s novými webovými prohlížeči.
  • Odborné poradenství při řešení problémů a užívání systému.
  • a řadu dalších výhod.

Přehled garancí

  • Reakční doba: 2 BH až 1 BD
  • Doba vyřešení problému: dle kategorie chyby (A až C) - 4 BH až 10 BD

BH = business hour, pracovní hodina
BD = business day, pracovní den

Nabízíme několik úrovní servisních smluv. Cena se stanovuje individuálně dle potřeb projektu a požadavků klienta.

Servisní oddělení

Naši klienti mají vždy koho kontaktovat. Vedeme pro ně samostatné oddělení technické podpory. V něm se střídají přímo vývojáři, které pravidelně školíme v péči o zákazníky. Ručíme vám za nejvyšší úroveň podpory.

Spolehlivá, odborná a rychlá podpora jsou základními stavebními kameny dlouhodobé funkční spolupráce.

Proberme nezávazně váš projekt

Sedli jsme si? Tak pojďme do toho společně.
Představte nám své vize a plány. A my vymyslíme, jak je uskutečnit.
Od prvotního zadání až po plány na dlouhodobý rozvoj.

Kontaktujte nás

logo společnosti AVITOx