Zakládáme si na špičkovém servisu a technické podpoře. Jako jedni z mála na trhu v servisních smlouvách garantujeme reakční doby i dobu vyřešení nahlášených požadavků. Říkáme, že naše služby bez servisní smlouvy jsou jako auto bez povinného ručení.
Helpdesk máme přímo integrovaný do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian, který patří na úroveň nadnárodních standardů vývojářských týmů a procesně řízených společností. Každý vývojář hned vidí fronty prioritních úkolů. A co víc, vy sami můžete své požadavky sledovat - včetně toho, jak vypadá jejich řešení.
Účelem profylaxe je provést úkony potřebné pro předcházení problémů. Je to podobné jako u auta. V případě našich servisních smluv je možné využít služby těchto pravidelných kontrol.
Přehled služeb poskytovaný technickou podporou, které jsou potřebné pro řádný provoz každé webové prezentace.
Představte nám své vize a plány. My vám pomůžeme vize realizovat s ambicí překonání stanovených cílů.
Jsme skutečným partnerem, který vám pomůže již při tvorbě zadání stejně jako při následném získávání konkurenčních výhod v ecommerce.