Spolehlivá, odborná a rychlá podpora jsou základními stavebními kameny dlouhodobé funkční spolupráce.

Servis

Zakládáme si na špičkovém servisu a technické podpoře. Jako jedni z mála na trhu v servisních smlouvách garantujeme reakční doby i dobu vyřešení nahlášených požadavků. Říkáme, že naše služby bez servisní smlouvy jsou jako auto bez povinného ručení.

Helpdesk

Helpdesk

Helpdesk máme přímo integrovaný do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian, který patří na úroveň nadnárodních standardů vývojářských týmů a procesně řízených společností. Každý vývojář hned vidí fronty prioritních úkolů. A co víc, vy sami můžete své požadavky sledovat - včetně toho, jak vypadá jejich řešení.

Zjistit více

Pravidelné profylaxe

Pravidelné profylaxe

Účelem profylaxe je provést úkony potřebné pro předcházení problémů. Je to podobné jako u auta. V případě našich servisních smluv je možné využít služby těchto pravidelných kontrol.

Zjistit více

Proberme nezávazně váš projekt

Sedli jsme si? Tak pojďme do toho společně.
Představte nám své vize a plány. A my vymyslíme, jak je uskutečnit.
Od prvotního zadání až po plány na dlouhodobý rozvoj.

Kontaktujte nás

logo společnosti AVITOx