Od lídrů na trhu v oblasti IT se očekává, že budou mít špičkovou webovou prezentaci. Stránky Moravia IT prošly aktualizací naposledy v roce 2012, takže bylo na čase posunout se dál. Nový korporátní web vytvořilo opět Avito a grafické studio Davida Geče.
Brněnská společnost Moravia IT je globálním lídrem mezi dodavateli překladatelských a lokalizačních služeb. Firma založená v roce 1990 je v současné době 15. největší společností v oboru na světě.
Na novou verzi firemního webu moravia.com měl klient tyto požadavky:
● responzivní design
● spuštění dlouho připravovaných jazykových mutací
Avito s klientem dlouhodobě spolupracuje a řešení nové verze tak šlo jako po másle. Základem webu je redakční systém pagio, novinkou se ale stal plně responzivní design, který je při cílení na asijské trhy nezbytností.
Tamější zákazníci totiž naplno využívají připojení k internetu přes chytré telefony a tablety, a vyžadují, aby se weby načítaly rychle, a byly přehledné, dobře čitelné a funkční.
Díky technologii HTML 5 fungují stránky prakticky na všech zařízení s internetovým prohlížečem.
Důležitým bodem nové verze webu bylo i spuštění jazykových mutací, kterých je nyní pět. Výchozím jazykem je angličtina, návštěvníci ale mohou přepnout do němčiny, španělštiny, japonštiny nebo čínštiny.
Moravia IT je významným hráčem na trhu a díky nové webové prezentaci v korporátním stylu od Avita má firemní web odpovídající svému postavení.
Web je plně responzivní a 5 jazykových mutací usnadňuje získávání informací klientům ze zemí, v nichž má Moravia IT centra.
Představte nám své vize a plány. My vám pomůžeme vize realizovat s ambicí překonání stanovených cílů.
Jsme skutečným partnerem, který vám pomůže již při tvorbě zadání stejně jako při následném získávání konkurenčních výhod v ecommerce.