Eshop a web s vůní uzenin

Případová studie Kmotr B2C eshop

Společnost Kmotr a.s. patří mezi přední potravinářské firmy v České republice a mezi největší producenty trvanlivých salámu, kdy zákazníci mohou produkty značky Kmotr kupovat již od roku 2001. V rámci zavádění nového brand-designu bylo osloveno Avito, aby se podílelo na přípravě nového webu a B2C eshopu na klíč.



200+
individuálních produktů
100+
splněných cílů
150%
nárůst návštěvnosti


Realizace eshopu na klíč

Základním požadavkem ze strany společnosti Kmotr bylo dodání individuálního webu s B2C eshopem na klíč ve velmi krátkém čase. Součástí projektu bylo i dodání individuálního designu, který musel plně odpovídat nově zaváděnému brandu značky Kmotr.

Pro klienta jsme zvládli během třech měsíců tak dodávali jak návrh grafiky webu na základě zpracovaného drátěného modelu, tak i její nakódování a napojení na CMS systém Avito. Velká pozornost byla věnována také odladění responzivního designu a odladění chování webu a eshopu na mobilních zařízeních.

Výkon je nutný nejen v eshopu

Samostatnou kapitolou projektu pak byla implementace B2C eshopu, který musel respektovat individuální požadavky klienta a zároveň musel obsahovat plnou správu produktů, zákazníků i objednávek.

Jedním z hlavních cílů webu a eshopu Kmotr.cz pak byla HR sekce Kariéra, přes kterou se díky samostatnému marketingu snaží klient aktivně řešit personální nouzi výrobních společností v ČR. Po roce provozu webu Kmotr.cz je patrné, že díky stovkám získaných konverzí od zájemců o tuto nelehkou práci se zadaný cíl povedlo splnit na jedničku.

Zaujalo vás naše řešení?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář. Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.

Chci nezávaznou konzultaci