Korporátní web a eshop americké značky

Být výhradním dovozcem sortimentu největšího světového výrobce GPS navigačních přístrojů je velmi lukrativní pozice. V dnešní době je ale třeba tuto skutečnost posunout do pozadí a zaměřit se na koncové uživatele, na konkrétní zákazníky. Jen tak lze totiž v dravém konkurenčním boji vyhrát. A právě to byl hlavní požadavek, s jehož řešením se na nás obrátila společnost Garmin Czech s.r.o. dřívější Picodas Praha, spol. s.r.o., dovozce značky Garmin International.

90000
návštěv měsíčně
1000+
produktů
Mám zájem o podobné řešení

Zákazníka musíte doprovázet od vyhledávače až po objednávku

Již v roce 2008 jsme se podíleli na vytvoření portálu press.garmin.cz, nový úkol byl ale mnohem komplexnější a náročnější. Klient se rozhodl svůj portál zefektivnit nasazením nového informačního systému i6 (IS). Jeho současné řešení eshopu ale neposkytovalo možnost vhodně na IS navázat. Efektivita celého řešení s minimální šancí synchronizovat i6 s e-shopem rázem spadla na nulu.

Po základní analýze bylo zjištěno, že webová prezentace a eshop nejenom nekomunikují s IS, ale také nejsou efektivně propagované v internetovém prostředí. Přitom vhodnou volbou marketingových kanálů a prostředků lze dosáhnout výrazného navýšení návštěvnosti, modifikací webových stránek s ohledem na marketingové cíle pak zvýšení konverze, a tedy i zisku plynoucího z nákupu nově příchozích návštěvníků.

Vzhledem k požadavku napojení na současný informační systém a snadné administrace a vzhledem k požadavku přizpůsobit vzhled eshopu a celého webu prezentaci výrobce (garmin.com) jsme navrhli využít eshop pagio a požadované prvky postupně do redakčního systému pagio zanést.

Za stálého dozoru a spolupráce se zadavatelem skrze náš propracovaný systém projektového řízení jsme do základní verze pagio CMS eshop vložili všechny navržené funkce a prvky, včetně porovnávání zboží, filtrace podle uživatelského zaměření, možnosti přidávat informace o produktech včetně jejich příslušenství nebo dokumentů ke stažení. Vzniklé řešení funkčně i graficky vychází z mezinárodního portálu garmin.com. Eshop byl napojen na stávající informační systém a data jsou nyní předávána oběma směry bez nejmenších problémů. Udržovat informace v eshopu aktuální je teď velmi snadné, neboť administrace eshopu i webových stránek je intuitivní a jednoduchá, a to včetně zahrnutého editoru grafických animací, což umožňuje obsah editovat nejen klientem ale i jeho reklamní agenturou.

Komplexnost dodaného řešení byla podtržena analýzou marketingových možností expanze v internetovém prostředí. Nejprve jsme navrhli změny, které zlepší orientaci potenciálních zákazníků na samotných webových stránkách. Dále jsme doporučili změny v marketingovém přístupu k využívání potenciálu internetu. Aby se zvýšila návštěvnost webových stránek a zajistil větší prodej aktualizací map, doporučili jsme klientovi podpořit marketingové aktivity pomocí microsite (lifetime.gar­min.cz, staryzanovy.gar­min.cz, gpstravelguide­.garmin.cz). Klient má skrze administrační rozhraní snadný přístup k samostatné tvorbě nových microsite a ke správě stávajících podpůrných stránek. Realizace nových nápadů zabere klientovi pouze 1–2 týdny.

Podařilo se zabezpečit prodej aktualizací map, vytvořit databázi autorizovaných prodejců, nabídnout uživatelům aktualizace firmware, a především poskytnout kompletní informace o produktech Garmin v českém jazyce. Výsledky změn se dostavily zakrátko. Návštěvnost vzrostla na 90 000 návštěv měsíčně, podpora konverze přinesla několik stovek nových objednávek v každém měsíci.

Přizpůsobení se uživatelům a zákazníkům od samého počátku, tedy od vyhledávání informací, až po poslední pobídnutí k nákupu, tedy až po přívětivé webové stránky se snadnou orientací, se vyplácí.

Společnost Garmin Czech byla s první zakázkou spokojena. Z průběhu řešení i z výsledků druhé zakázky tak velkého rozsahu byla nadšena. Proto se klient rozhodl svěřit společnostem Avito a Fast Forward kompletní péči o internetovou propagaci.



Všechny případové studie

Proberme nezávazně váš projekt

Sedli jsme si? Tak pojďme do toho společně.
Představte nám své vize a plány. A my vymyslíme, jak je uskutečnit.
Od prvotního zadání až po plány na dlouhodobý rozvoj.

Kontaktujte nás

logo společnosti AVITOx