nahrávámB2B obchodní systémy

Tvoříme B2B
objednávkové systémy

Nechejte klienty nakupovat rychle, jednoduše a online
přes B2B objednávkový systém.

Jak probíhá implementace? B2B objednávkový systém

Partnerský a dealerský prodej povýšíte na vyšší úroveň, pokud ho přenesete do online prostředí se zabezpečeným přístupem. Aktuálnost skladových dat, funkce hromadného objednání, přehled dokladů. To jsou pouze základní funkce, které nabízí náš B2B systém.

pagio B2B obchodní systém

Máme vlastní řešení speciálně navržené pro potřeby B2B obchodování. pagio B2B obchodní systém tak dokáže zabezpečit kompletně online obchod - objednávky, doklady, sklady, dealerský i multiuživatelský přístup a mnohé další.

Technologie a rychlost

B2B systém je postaven na nejmodernějších technologiích, je navíc snadno rozšiřitelný. Vyniká bezkonkurenční rychlostí (pod 100ms). Implementace systému je velmi krátká díky vícevrstvé architektuře.

Projektové řízení a servis

Umíme uřídit projekty o tisíci zprávách a úkolech. Máme vypracovanou vlastní metodiku tvorby webových prezentací a zkušený tým. O naše klienty se dlouhodobě staráme a servisujeme jejich systémy. Více o projektovém řízení a servisu.

Dokážeme Vás zpropagovat

Důvěrně známe specifické požadavky a vysoké nároky B2B segmentu. Proto víme, jak v tomto prostředí nastavit dobře fungující online reklamní kampaň. Více o internetové reklamě.

Synchronizace s ERP

Používáme vlastní unikátní řešení propojení a přenosu dat mezi eshopem a Vašim ERP systémem pagio sync. Všechny události odehrávající se na eshopu se dostanou na to správné místo ve Vašem ekonomickém systému a naopak. Propojení je plně automatizované a bezpečné. Ušetříme čas Váš a Vašich zaměstnanců.

Dealerské centrum

Vaši obchodníci mají klíčovou roli v komunikaci s klienty i v chodu Vaší firmy. S rozhraním Dealer budou mít perfektní přehled o objednávkách svého portfolia obchodních partnerů.

-

Bohaté zkušenosti s projekty pro B2B segment nám umožnily připravit speciální komunikační strategii pro B2B orientované společnosti. Nejen online objednávkový systém, ale také komunikační postupy, vylepšení a specializovaný přístup k online reklamě. Ty nabízíme pod konceptem B2B INOVÁTOR.

Více o B2B INOVÁTORU

Klíčové vlastnosti systému pagio B2B

Přehledné uživatelské rozhraní

Systém nabízí snadné ovládání, přehledné uživatelské rozhraní, logickou strukturu a funkčnosti potřebné pro prodej partnerské síti. Vzhled je navržen, aby ladil s obchodním rozhraním používaným ve Windows 8 - Metro design.

Vyhledávání s našeptávačem

B2B systém umožňuje vyhledání fulltextem a parametry a to napříč všemi daty - zboží, strom, výrobci, doklady. K dispozici je i našeptávač, který reaguje okamžitě a výsledky zobrazuje včetně náhledů.

Objednávkový proces na míru

Jednotlivé kroky objednacího procesu lze zcela individualizovat. Je možné nastavit např. objednávání s kreditem, předvolené platební podmínky, dynamická volba dodacích a platebních podmínek.

Dealerské centrum odkudkoliv

Vaši obchodníci se mohou přihlašovat do dealerského centra, kde mají kontrolu nad přidělenými klienty: salda faktur, přehledy objednávek, nejnakupovanější zboží, ceny klienta a další. Dealerské centrum je dostupné i z mobilu či tabletu. Obchodníci se o své klienty mohou starat i v térénu. Systém nabízí víceúrovňové přihlášení jak pro dealery, tak pro klienty.

Komunikace s ERP

Náš B2B systém podporuje online, offline, částečnou i plnou synchronizaci s vaším ERP systémem. V případě výpadku se synchronizace sama obnoví a dosynchronizuje. Synchronizovat je možné databáze, XLS soubory, DBA, síťové složky a další datové úložiště. Plná synchronizace tisíců položek a stovek klientských ceníků je díky komprimovaným a binárním přenosům v řádech minut. Vaše data jsou oboustranně šifrována.

Rychlost systému

Díky unikátním technologiím, kompilace zdrojových kódů do asembleru, dosahuje online systém bezkonkurenční rychlosti, která přispívá k většímu komfortu při práci v něm. Systém dosahuje rychlosti vysázení stránky okolo 50ms. Více o optimalizaci rychlosti od Google.

Responsivní a mobilní design

Klienti uvidí vše pohodlně a bez chybičky na PC, tabletu i mobilu.

Uživatelská sekce

Faktury, objednávky, sledování stavu objednávky, pohyb zásilky, stav bodového konta,... to vše přehledně pohromadě na jednom místě.

Odladěná architektura

Celý systém je od začátku navrhován s přímou orientací na B2B segment a jeho potřeby.

Podporované systémy

Synchronizační můstek pagio je aplikace napsaná v C# a umožňuje vícezdrojovou synchronizaci z databází, souborů a tabulek. Aktuálně jsou podporovány systémy Money S3, Money S4, Money S5, K2, Pohoda, Helios Orange, Microsoft Dynamics, SAP, SW HORRY, Cybersoft i6. Je možné napojit i jiné systémy. V případě zájmu se obraťte na naše obchodní oddělení.

-

pagio B2B obchodní systém

Objednávkový systém pagio B2B je optimalizován pro náročné potřeby B2B zákazníků.

více o pagio B2B

Vybrané reference

Máte zájem o podobné řešení?

Kontaktujte prodejní tým AVITO

V pracovní době (po-pá: 9:00 - 17:00) volejte +420 530 333 000

Kontaktovat prodejní tým

Volejte +420 530 333 000. K dispozici od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00


Tvorba WWW

Internetová reklama