nahrávámInternetový obchod pagio ESHOP

Online systém pro B2B segment s napojením na ERP systémy a s možností plné synchronizace dat. Přizpůsoben pro potřeby jak obchodních společností tak i výrobních firem, které se pohybují v oblasti B2B segmentu. Systém nemá samostatnou webovou administraci, jde o individuální prezentační vrstvu dat vedených v ERP systému.

  • Komplexní administrace

    Internetový obchod s kompletní administrací a možností individuálních úprav a grafických šablon včetně možnosti napojení na IS nebo ERP
  • Návrh struktury a analýzy

    Analýza eshopových funkcí, návrh vhodného řešení a analýza interních procesů na straně klienta ovlivňujících používání a správu eshopu. Návrh drátěného modelu, struktury eshopu a příprava implementační studie včetně projektového řízení.
  • Podpora a servis

    Přímá podpora výrobce, servis a rozvoj systému, pravidelné aktualizace (Odkaz na servis), doporučená instalace na servery dodavatele
  • Individuální funkce a konfigurace

    Systém pagio ESHOP je vysoce customizovatelný, klientům lze snadno upravit jakoukoliv část na míru díky vícerstvé architektuře softwaru, které odděluje data, procesy a uživatelské rozhraní.
  • Věrnostní program

    Systém má připravený a zabudovaný specializovaný motivační prvek věrnostního systémi s agregací bodů za provedené nákupy. Ty lze násedně směňovat za výhody, produkty nebo jiné odměny dle služby, segmentu a potřeb klienta.
  • Oboustranná synchronizace s IS

    Pagio e-shop lze oboustranně synchronizovat s informačními systémy i6, K2, Microsoft Dynamics NAV, Money S3, Pohoda, SW HORRY. Z informačního systému se do e-shopu přenáší strom produktů, produkty, sklady, ceny, dealeři a uživatelé, související zboží, popisy produktů a fotografie k nim (včetně příslušného přizpůsobení velikosti fotografií) atd.
  • Stavy objednávek

    Uživatelsky nastavitelné stavy objednávek včetně správy notifikačních emailů
  • Parametry produktů

    Parametry produktů včetně pokročilého parametrického filtrování s možností napojení na překladové centrum pro multijazyčné eshopy
  • Vlastní design nebo šablona

    Možnost profesionální implementace individuálního designu eshopu nebo využití odladěné grafické šablony
  • Rozšiřitelnost

    Přehledný a flexibilní systém tak lze lehce doplnit o připravené i nově vytvořené pluginy.
  • Spolehlivost synchronizace

    Můstek provádí rozdílové synchronizace – tím snižuje nároky na propustnost linky. V případě výpadku spojení při běžícím přenosu dokáže můstek provést bezpečnou obnovu a na přerušený převod plně navázat.
  • Komfortní ovládání

    Systém je navržen tak, aby se v něm mohl uživatel pohybovat intuitivně. Editace textů je založena na velmi propracovaném editoru WYSIWYG

Instalace systému pagio CMS

Systém je možné instalovat na libovolný moderní PHP 5.3+ a MySQL hosting. Systém se pro každou instanci (master i slave web) nastavuje individuálně. K dispozici je více než sto nastavení ovlivňující vzhled stránek, funkčnost administrace, rychlost i zabezpečení. Systém je možné napojit na vlastní SMTP server a další systémy.

Licence systému pagio CMS

Licence na jednu a více domén. Neomezená licence na více webů.

Přehled rozšíření

  • Věrnostní systém,
  • Související produkty,
  • Alternativní produkty,
  • Varianty produktů,
  • Parametry produktů,
  • Porovnávání produktů,
  • Zabezpečená sekce,
  • Překladové centrum,
  • XML export na porovnávače zboží,
  • Přehled objednávek,
  • Export import produktů pomocí .odt,
  • Přehled faktur,
  • Nabídky vč. exportu do .pdf,
  • Opakování objednávky,
  • Příznaky produktů,
  • Oblíbené zboží,
  • Platební brány,
  • Správa emailových notifikací,
  • Dotaz prodejci,
  • Slevové kódy,
  • Parametrické filtrování,
  • Fulltext filtrování,
  • SMS notifikace,
  • upravený objednávkový proces,

Průběh implementace

  1. Příprava struktury, procesů a cílů eshopu,
  2. vyhotovení drátěného modelu včetně reálného obsahu funkčních částí,
  3. Vytvoření grafického návrhu ,
  4. Instalace systému a funkcí eshopu,
  5. Instalace a konfigurace synchronizačního můstku (pokud je nutný),
  6. Programování a kódování grafiky,
  7. Výstupní kontroly a textování,
  8. Školení administrace pagio,
  9. Vkládání obsahu, redakční činnosti, supervize finálního obsahu ,
  10. Spuštění eshopu,
  11. Poimplementační podpora, servis
  12. Navazující internetový marketing

Školení

školení u výrobce SW v rozsahu 2 až 3 hodiny na kompletní správu webové prezentace včetně všech individuálních rozšíření, školení pro využívání technické podpory, krizové scénáře, nejčastější otázky a provozní situace při správě webu

Související služby

Služby spojené s implementací SW: Profesionální implementace - projektové řízení, kódování a webdesign
Doplňkové služby: redakční činnost, internetová reklama, analýza cílové skupiny, Email marketing

Servis a podpora

Technická podpora, online helpdesk

Kde koupit

Certifikovaná partnerská síť. Přímá podpora AVITO.

Vybrané reference

Martin Cikánek

zástupce ředitele

“S firmou Avito spolupracujeme již od roku 2011 a pracovali jsme spolu na třech webových projektech. Naše spolupráce byla vždy na vysoké úrovni a nejvíce oceňuji ochotu při řešení nestandardních požadavků na úpravy webu z naší strany. Vždy jsme spolu nalezli řešení, které splnilo naše představy.

Máte zájem o podobné řešení?

Kontaktujte prodejní tým AVITO

V pracovní době (po-pá: 9:00 - 17:00) volejte +420 530 333 000

Podporované ERP systémy pro synchronizaci do eshopu nebo B2B systému

Kontaktovat prodejní tým

Volejte +420 530 333 000. K dispozici od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00


Tvorba WWW

Internetová reklama