nahrávámInformační systém evidio CRM

Cloudový informační systém, který nabízí jak CRM funkce pro řízení agendy a komunikace v menších a středních společnostech, tak i na nástroj pro tvorbu individuálních systémů pro správu obsahu a vedení komunikačních procesů.

  • Systém pro řízení firem

    Moderní a přehledný cloudový informační systém s širokou možností individuální konfigurace a rozvoje na míru.
  • Možnosti individuálních rozšíření

    Konzultace a analýzy procesů uvnitř společnosti pro kterou se nasazuje IS evidio, příprava přesného zadání pro individuální funkce v systému.
  • Instalace na cloud serveru

    Cloudová technologie s placenou technickou podporou a servisním zajištěním včetně monitoringu chodu serveru. Vždy lze konzultovat a nahlásit servisní zásah na proškolenou technickou podporu
  • Připraveno pro agentury a obchodní firmy

    Kompletní zaštítění komunikačních procesů a běžné agendy pro agentury a obchodní firmy. Obsahuje kombinace CRM funkcí a systému pro řízení projektů.
  • Uživatelské skupiny a práva

    Možnosti konfigurace systému na míru pro konkrétního klienta (využití dané části pořadačů v systému), nastavení uživatelských oprávnění nad každým pořadačem.
  • Napojení na jiné ERP systémy

    Možnost napojení systému na ERP a účetní systémy (např. Money, Pohoda), stahování dat do csv, fulltext filtrování napříč celým systémem, generování pdf dokumentů z vybraných pořadačů
  • Data dostupné odkudkoliv

    Cloudový systém, všechny data a dokumenty na jednom místě, reporting činností a času
  • Desítky funkcí a pořadačů

    Modularita systému, rozšiřování a konfigurace pořadačů, aktualizace nových funkcí
  • Přístup přes prohlížeč

    Přehledné webové rozhraní s fulltextovým vyhledáváním nad daty
  • Automatické funkce a propojení s ERP

    Automatická fakturace a napojení na systémy Pohoda a Money pro usnadnění práce účetního týmu.
  • Bezpečnost a zálohy

    Bezepečnost dat - šifrování komunikace SSL certifikátem, kompletní zálohování veškerých dat na zabezpečený server
  • Servis a technická podpora uživatelům

    Poradenství, konzultace, školení užívání systému, servisní zajištění chodu.
  • Modularita systému

    Systém je instalován ve výchozí konfiguraci dostačující pro správu firemní agendy, řízení interních procesů a CRM funkčností. Dále lze rozšířit funkčnosti o připravené funkce s možností konfigurace a lze také dle zadání klienta vyvinout individuální rozšíření přesně dle potřeb firmy nebo specifických interních procesů.

Školení

školení u výrobce SW v rozsahu 2 až 3 hodiny na kompletní správu webové prezentace včetně všech individuálních rozšíření, školení pro využívání technické podpory, krizové scénáře, nejčastější otázky a provozní situace při správě webu

Související služby

Služby spojené s implementací SW: Analýzy interních procesů, projektové řízení

Servis a podpora

Technická podpora, online helpdesk

Kde koupit

Certifikovaná partnerská síť. Přímá podpora AVITO.

Produktové stránky

http://www.evidioapp.cz

Máte zájem o podobné řešení?

Kontaktujte prodejní tým AVITO

V pracovní době (po-pá: 9:00 - 17:00) volejte +420 530 333 000

Kontaktovat prodejní tým

Volejte +420 530 333 000. K dispozici od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00


Tvorba WWW

Internetová reklama