nahrávámObchodní systém pagio B2B

Online systém pro B2B segment s napojením na ERP systémy a s možností plné synchronizace dat. Přizpůsoben pro potřeby jak obchodních společností tak i výrobních firem, které se pohybují v oblasti B2B segmentu. Systém nemá samostatnou webovou administraci, jde o individuální prezentační vrstvu dat vedených v ERP systému.

  • Synchronizace s IS

    Automatizace objednávek obchodních partnerů se zápisem do ERP systému. Eliminace chyb spojených s manuálním zápisem objednávek, zvýšení rychlosti a komfortu při objednávání
  • Analýza B2B procesů

    Analýza B2B procesů uvnitř společnosti a návrh vhodných individuálních funkcí přesně dle potřeb fungování společnost. Dále napojení na použitý ERP systém s případným rozšířením o rozdílovou synchronizaci
  • Moderní technologie

    Pokročilá použitá technologie, nad kterou je celý systém programován, vyžaduje individuální konfigurace použitého serveru. Dále se na server instalují optimalizační technologie
  • Optimalizováno pro B2B segment

    Multiuměnový a multijazyčný systém s responzivním webovou frontendovou nádstavbou, která je odladěna a cílena na B2B segment.
  • Dealerské centrum

    Rozšířené funkčnosti pro obchodní zástupce, možnost kontroly přidělených klientů v terénu, jejich objednávek i faktur. Možnost vytvoření objednávky v zastoupení.
  • Řešení pro výrobní společnost

    Rozšíření o individuální konfigurátor produktů pro výrobní společnosti
  • Rychlost aplikace

    RealTime odezvy systému, rychlost systému a technologie, zabezpečená komunikace
  • Podpora více jazyků

    Multijazyčný a multiměnový B2B systém s orientací na snadné ovládání
  • Přehledná grafická šablona

    Moderní vzhled s podporou mobilních zařízení, lze používat plnohodnotně na tabletu i telefonu
  • Podpora obchodních týmů

    Dealerské centrum pro podporu obchodních zástupců - lze vytvářet objednávky koncových zákazníků v zastoupení
  • Synchronizace s IS

    Plná obousměrná zabezpečená synchronizace s Informačnímy systémy (Microsoft Dynamics NAV, Money S4 a S5, Pohoda, K2, Helios, i6) včetně podpory rozdílových datových zdrojů
  • Automatizace a rychlost

    Veškeré objednávky obchodních partnerů jsou zpracovávány roboticky v pravidelných intervalech, což přináší výhodu automatizace procesů, sjednocení komunikačních kanálů, rychlost doručení objednávek a v nesposlední řadě také eliminaci chybovosti u lidského faktoru.

Modularita systému

Systém je navržen jako plně funkční B2B řešení připravené dle aktuálních požadavků našich klientů z B2B segmentu. Modularita je podporována především na úrovni FrontEndové webové části a funkčností spojených se zobrazováním informací. Dalším modulárním rozšířením je datová komunikace s IS, která se připravuje vždy přesně dle potřeb klienta, jeho produktové skladby a specifik daného oboru.

Instalace systému

Systém je možné instalovat na individuálně konfigurovaný hosting, konfiguraci provede poskytovatel webhostingu s dozorem implementátora. Systém se pro každou instanci nastavuje individuálně. Systém je možné napojit na vlastní SMTP server na informační systémy a na další datové zdroje.

Licence objednávkového systému

Licencováno na jednu konkrétní doménu.

Přehled rozšíření

  • Zabezpečené přihlášení,
  • Dealerské centrum,
  • MultiMěnová podpora,
  • Více jazyků,
  • Skladové dostupnosti,
  • Pobočky a podpora více skladů
  • Individuální objednávka - upravný proces,
  • Jazykové centrum pro správu překladů,
  • Napojení na administraci textového obsahu,
  • Varianty produktů,

Průběh implementace

    1. Implementační studie s popisem projektu (požadavky klienta, popis prostředí, návrh řešení),
    2. Příprava serveru a instalace vývojového prostředí
    3. Implementace systému a vývov individuálních funkcí
    4. Webdesignu frontedové části systému
    5. Instalace a konfigurace datového můstku
    6. Testování a ladění systému
    7. Spuštění systému do ostrého provozu
    8. Poimplementační podpora
    9. Servisní režim a běžný provoz systému

Školení

školení u výrobce SW v rozsahu 2 až 3 hodiny na kompletní správu webové prezentace včetně všech individuálních rozšíření, školení pro využívání technické podpory, krizové scénáře, nejčastější otázky a provozní situace při správě webu

Související služby

Služby spojené s implementací SW: Profesionální implementace - projektové řízení,
Doplňkové služby: B2B inovátor, internetová reklama

Servis a podpora

Technická podpora, online helpdesk

Kde koupit

Certifikovaná partnerská síť. Přímá podpora AVITO.

Vybrané reference

Miroslav Kúdela

zástupce ředitele

Musím skonštatovať, že vznikol naozaj pekný objednávkový systém, ktorý je intuitívny a dá sa okamžite používať pri nasadení novému partnerovi.“

Máte zájem o podobné řešení?

Kontaktujte prodejní tým AVITO

V pracovní době (po-pá: 9:00 - 17:00) volejte +420 530 333 000

Podporované ERP systémy pro synchronizaci do eshopu nebo B2B systému

Kontaktovat prodejní tým

Volejte +420 530 333 000. K dispozici od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00


Tvorba WWW

Internetová reklama