Fáze 3

Servis a rozvoj

Aby vše šlapalo jak dobře promazaný stroj

Tým našich odborníků vám bude k dispozici i po spuštění projektu. Spolehnout se můžete nejen na poimplementační podporu, ale také na dlouhodobou pomoc v podobě našeho servisu a helpdesku.

Poimplementační podpora

Může se stát, že poté, co do nového systému poprvé nahlédnou vaši partneři a zákazníci, vyvstanou požadavky na některé jeho úpravy. Ty je potřeba provést co nejrychleji. Proto je vám vždy na předem dohodnutou dobu k dispozici vývojový tým, který v rámci poimplementační podpory tyto požadavky vyřeší téměř okamžitě.

Servis a helpdesk

Jakmile jsou všechny požadavky v rámci poimplementační podpory zapracovány, přebírá si projekt servisní oddělení. To zajišťuje stabilní běh platformy, pravidelné kontroly funkčnosti a bezpečnosti, stejně jako aktualizace. Zakládáme si na špičkovém servisu a technické podpoře. Jako jedni z mála na trhu garantujeme reakční dobu i čast potřebný na vyřešení nahlášených požadavků. 

Zaručujeme bezproblémový chod 

Naši platformu vám poskytujeme na základě licence. To nám umožňuje ji průběžně aktualizovat, monitorovat její běh včetně monitoringu synchronizace nebo zajistit její kompatibilitu s novými webovými prohlížeči. Vždy tak budete mít jistotu bezpečného a funkčního řešení.

Garantujeme dobu reakce i vyřešení požadavku

Reakční doba na váš požadavek je u nás garantována v rozmezí 2 pracovních hodin až jednoho pracovního dne. Při řešení problému garantujeme dobu 4 pracovních hodin až 10 pracovních dnů na základě klasifikace a komplikovanosti problému. Vše blíže stanovuje servisní smlouva, kterou s vámi uzavíráme individuálně dle vašich potřeb.

Mějte přehled o stavu vašich požadavků

Helpdesk máme integrovaný přímo do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian. V něm každý z našich vývojářů vidí váš požadavek a jeho prioritu. Stejně tak i vy můžete v helpdesku sledovat aktuální stav řešení vašich požadavků. 

Provádíme pravidelné profylaxe

Náš servisní tým pravidelně provádí úkony, které slouží k předcházení potenciálních problémů. V rámci pravidelných kontrol vždy:

  • prověřujeme log soubory,

  • odstraňujeme z datového úložiště dočasné soubory,

  • provádíme aktualizaci minor verzí platformy, které řeší bezpečnost a opravují chyby,

  • testujeme průchodnost objednávek,

  • kontrolujeme správnost zobrazení systému,

  • spouštíme automatizované testy.

Konzultace a poradenství každý pracovní den

Na naši technickou podporu se můžete obrátit, každý pracovní den od 9 do 17 hodin buďto přes helpdesk, e-mailem nebo telefonicky. Naši specialisté vám rádi pomohou vyřešit konkrétní požadavek, ale také vám mohou poskytnout odbornou konzultaci nebo radu.

Avager nám vytvořil B2B portál napojený na ERP Microsoft Dynamics NAV 2015, který zjednodušil objednávky a zlepšil jejich přesnost. Díky snadné obsluze a automatickým aktualizacím poskytuje portál efektivní správu objednávek a ulehčuje práci zaměstnancům s fakturačním softwarem. Po roce užívání můžeme potvrdit výrazné zlepšení v našem podnikání a lepší vnímání od odběratelů.

systémů

6

jazyků

11

11 roků spolupráce

2013
Zdeněk Sklář
Head of Sales Department
Tento web používá cookies, aby se vám s ním lépe pracovalo.