Poimplementační podpora
Může se stát, že poté, co do nového systému poprvé nahlédnou vaši partneři a zákazníci, vyvstanou požadavky na některé jeho úpravy. Ty je potřeba provést co nejrychleji. Proto je vám vždy na předem dohodnutou dobu k dispozici vývojový tým, který v rámci poimplementační podpory tyto požadavky vyřeší téměř okamžitě.
Servis a helpdesk
Jakmile jsou všechny požadavky v rámci poimplementační podpory zapracovány, přebírá si projekt servisní oddělení. To zajišťuje stabilní běh platformy, pravidelné kontroly funkčnosti a bezpečnosti, stejně jako aktualizace. Zakládáme si na špičkovém servisu a technické podpoře. Jako jedni z mála na trhu garantujeme reakční dobu i čast potřebný na vyřešení nahlášených požadavků.
Zaručujeme bezproblémový chod
Naši platformu vám poskytujeme na základě licence. To nám umožňuje ji průběžně aktualizovat, monitorovat její běh včetně monitoringu synchronizace nebo zajistit její kompatibilitu s novými webovými prohlížeči. Vždy tak budete mít jistotu bezpečného a funkčního řešení.
Garantujeme dobu reakce i vyřešení požadavku
Reakční doba na váš požadavek je u nás garantována v rozmezí 2 pracovních hodin až jednoho pracovního dne. Při řešení problému garantujeme dobu 4 pracovních hodin až 10 pracovních dnů na základě klasifikace a komplikovanosti problému. Vše blíže stanovuje servisní smlouva, kterou s vámi uzavíráme individuálně dle vašich potřeb.
Mějte přehled o stavu vašich požadavků
Helpdesk máme integrovaný přímo do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian. V něm každý z našich vývojářů vidí váš požadavek a jeho prioritu. Stejně tak i vy můžete v helpdesku sledovat aktuální stav řešení vašich požadavků.
Provádíme pravidelné profylaxe
Náš servisní tým pravidelně provádí úkony, které slouží k předcházení potenciálních problémů. V rámci pravidelných kontrol vždy:
prověřujeme log soubory,
odstraňujeme z datového úložiště dočasné soubory,
provádíme aktualizaci minor verzí platformy, které řeší bezpečnost a opravují chyby,
testujeme průchodnost objednávek,
kontrolujeme správnost zobrazení systému,
spouštíme automatizované testy.
Konzultace a poradenství každý pracovní den
Na naši technickou podporu se můžete obrátit, každý pracovní den od 9 do 17 hodin buďto přes helpdesk, e-mailem nebo telefonicky. Naši specialisté vám rádi pomohou vyřešit konkrétní požadavek, ale také vám mohou poskytnout odbornou konzultaci nebo radu.