Fáze 2

Implementace a vývoj

Digitalizace vašeho byznysu začíná

Na základě expertních analýz a schváleného cílového konceptu se můžeme pustit do toho hlavního - samotné implementace platformy Avager a digitalizace vašeho byznysu. Abychom měli jistotu, že bude vše probíhat hladce, připravujeme vždy nejdříve implementační studii. Na jejím základě poté zavádíme platformu do vaší firmy a digitalizujeme váš byznys.

Implementační studie je základ

Implementační studie slouží jako podklad pro zavádění platformy Avager do vaší firmy, podrobně popisuje jednotlivé kroky i harmonogram. Obsahuje jasný technický popis toho, jak má být zvolený systém nasazen a jaké funkce má obsahovat. Následně se jím řídí jednotliví členové týmu. 

Projektové řízení nepodceňujeme

Celý proces digitalizace vašeho byznysu bude mít pevně pod kontrolou vybraný projektový manažer. Zajišťuje vše potřebné pro implementaci platformy a koordinuje jednotlivé členy týmu, kteří na implementaci pracují. Na starost má také komunikaci, která probíhá v prostředí JIRA od Attlasianu. 

Zavádíme platformu do vaší firmy

Na základě schválené implementační studie se můžeme pustit do samotného zavedení platformy Avager do vaší firmy. Ta se skládá z několika kroků:

Krok 1

Instalace a konfigurace

Prvním krokem samotné implementace je instalace a konfigurace platformy Avager na server. Aby bylo možné ji plnohodnotně servisovat a rozvíjet, jsou zapotřebí celkem tři instalace systému: produkční (určená pro zákazníky a ostrý provoz), testovací (pro testování funkcionalit) a vývojová (pro vývoj dodatečných funkcí). Instalace je možná na klasický server, sdílený hosting nebo do cloudu.

Krok 2

Nastavení funkcí a modulů

Po instalaci máme připravený funkční prototyp platformy a nastavujeme dohodnuté funkce a moduly platformy Avager. V této fázi bývá platforma funkčně hotová většinou z cca 80 %. Zbylých 20 % představují funkcionality, které je potřeba vyvinout na míru vašemu byznysu. To ale nebrání tomu, abyste začali prototyp plnit daty a testovat dostupné funkce.

Krok 3

Předání přístupů a školení

V tuto chvíli vás naučíme platformu používat a předáme vám do ní přístupy. Můžete si zkoušet jednotlivé funkcionality na demo datech a začít administrovat data, která se nebudou integrovat z informačního systému.

Krok 4

Integrace s ERP a plnění daty

Integrace platformy Avager s vaším informačním systémem tak, aby se synchronizovala data a bylo možné digitalizovat váš byznys, je nejsložitější a nejpracnější fází celého projektu. Máme s ní ale bohaté zkušenosti a dokážeme tak garantovat, že vše proběhne hladce. Nejdříve je potřebné správně nastavit samotný ERP systém. Poté na jeden z interních serverů instalujeme synchronizační službu, která umožňuje přenos obchodních a souborů. Pro jednotlivé datové přenosy nastavíme samostatné fronty, které optimalizujeme na rychlost a požadovaný objem dat.

Krok 5

Vyvíjíme funkce přímo vám na míru

Souběžně se zaváděním platformy pracuje náš vývojářský tým na úpravách či nových funkcích na míru vašim potřebám. Při vývoji používáme agilní metody a postupujeme tak velmi rychle a flexibilně. Každou novou funkci poté detailně testujeme.

Krok 6

Nastavujeme zabezpečení

Před ostrým spuštěním platformy Avager zabezpečíme komunikaci mezi platformou a ERP systémem i webovými prohlížeči či mobilní aplikací. Veškerá data v naší platformě jsou přenášena binárně a šifrována oboustrannou šifrou. Tím je zajištěna vysoká bezpečnost všech dat.

Krok 7

Nahráváme a synchronizujeme data

Jakmile máme vyřešené zabezpečení, můžeme začít nahrávat data z vašeho informačního systému do platformy Avager a zajistit jejich synchronizaci.

Krok 8

Testujeme a spouštíme

Ještě jednou otestujeme, jestli vše funguje tak, jak má, a můžeme celý systém spustit. V jeho využívání můžeme v tuto chvíli proškolit ještě další uživatele, včetně případných vyvojářů nebo pracovníků marketingových agentur, kteří pro vás pracují.

Tento web používá cookies, aby se vám s ním lépe pracovalo.