nahrávámServis

Zajišťujeme servisní podporu

Servisujeme více než 500 webů. Našim klientům nabízíme garantovanou dobu reakce a vyřešení všech požadavků.

Jak funguje servis?

Zakládáme si na špičkovém servisu a technické podpoře. Jako jedni z mála na trhu v servisních smlouvách garantujeme reakční doby i dobu vyřešení nahlášených požadavků. Říkáme, že naše služby bez servisní smlouvy jsou jako auto bez povinného ručení. Spolehlivá, odborná a rychlá podpora jsou základními stavebními kameny dlouhodobé funkční spolupráce. Proto všem klientům doporučujeme pojistku webu, která zajistí:

  1. Vždy bezchybný chod i vzhled webu.
  2. Pravidelné aktualizace webových systémů.
  3. Záruku kompatibility s novými webovými prohlížeči.

Servisní oddělení

Rychlá rada? Omylem smazaný článek? Nečekaná chyba? Naši klienti mají vždy koho kontaktovat.

Vedeme pro ně totiž samostatné oddělení technické podpory. V něm se střídají přímo vývojáři, které pravidelně školíme v péči o zákazníky. Ručíme vám za nejvyšší úroveň podpory.

Provozní doba: Po - Pá 9 - 17 hod
E-mail: podpora@avito.cz
Telefon: +420 530 333 003
Helpdesk po přihlášení: podpora.avito.cz

Stránka technické podpory

Helpdesk systém

Helpdesk máme přímo integrovaný do systému na řízení vývoje. Používáme prověřený software JIRA společnosti Atlassian, který patří na úroveň nadnárodních standardů vývojářských týmů a procesně řízených společností.

Každý vývojář proto hned vidí fronty prioritních úkolů. A co víc, vy sami můžete své požadavky sledovat - včetně toho, jak vypadá jejich řešení. Vyzkoušejte to. Zadejte požadavek do systému přes formulář, nebo nám ho pošlete na e-mail.

Nahlásit požadavek poslat e-mail

Podmínky servisu

Smlouva

V servisní smlouvě si můžete vybrat z několika úrovní servisu. Podmínky vám také rádi upravíme na míru.

Co je co

Zajistíme odbornou klasifikaci tiketů v rámci garantované reakční lhůty.

Předplatné

Máte možnost předplatit si hodiny servisu.

Slevy

Dlouhodobým zákazníkům poskytujeme slevy na hodinové sazby.

Prioritní vyřešení

Váš požadavek můžeme odbavit prioritně - až 4 BH.

Hlášení požadavků

Požadavky nahlásíte prostřednictvím formuláře nebo mailu.

Pracovní doba

Telefonická podpora je vám k dispozici každý pracovní den od 9 do 17 hodin.

Návody

Získáte přístup k online uživatelské příručce, videonávodům a FAQ k systému pagio.

Přehled vybraných klientů, s kterými dlouhodobě spolupracujeme.

Kontaktovat prodejní tým

Volejte +420 530 333 000. K dispozici od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00


Tvorba WWW

Internetová reklama