Vytváření objednávek


Vytváření objednávek

Práce s objednávkami

Primárním účelem aplikace AVITO DEALER je vytváření objednávek produktů s následným zápisem do ERP systému včetně možnosti rozpracovat zároveň několik různých objednávek.

Samozřejmostí jsou pak kompletní informace o jejich stavu a historii všech objednávek.

Rychlé vytváření objednávek

Kdekoliv se v aplikaci nacházíte, vždy máte možnost snadno založit novou objednávku na některého z přidělených zákazníků, stačí se jen v rámci aplikace přepnout na účet zákazníka.

Objednávky lze vytvářet i při offline spojení, tedy například přímo za telefonické rozhovoru s klientem, pro výchozí fungování aplikace nejsou potřeba mobilní data.

Objednávku lze rozpracovat třeba při jednání u klienta a dokončit ji včetně přímého odeslání do vašeho ERP systému až při přesunu na další obchodní schůzku.

Kompletní historie objednávek

V aplikaci AVITO DEALER je zobrazena historie všech vytvořených objednávek u přidělených zákazníků bez rozdílu, zda vznikly z objednávkového systému, aplikace nebo třeba telefonicky.

Jedním kliknutím dokážete vytvořit opakovanou objednávku zákazníka z detailu již existující objednávky nebo jen můžete při obchodním jednání společně se zákazníiem prověřit, kdy byla která objednávka vytvořena, expedována a přivezena díky kompletně evidované a načítané historii.



Zaujalo vás naše řešení?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář. Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.

Chci nezávaznou konzultaci