Věrnostní program


Věrnostní program

Motivujte zákazníky, aby příště nakupovali opět u vás. Věrnostní program je samostatný modul systému s důrazem na zákaznický marketing. Hlavním přínosem je vytvoření vazeb pro odběratele vašich produktů a podpora jejich opakovaných nákupů.

Popis

  • Integrováno do celého eshopu
    Program se vypisuje od registrace až po nákup, může být také neustále zobrazena notifikace o počtu získaných bodů v hlavičce eshopu.
  • Sběr věrnostních bodů
    Jednotlivé body do věrnostního programu lze získat nejen za registraci, ale za nákup či účast v soutěžích. Za nasbírané body pak může odebírat různé dárky, ať už USB klíčenky nebo CD s folkovou hudbou. Je tak výrazně motivován, aby nakupoval právě u vás.
  • Katalog odměn
    Věrnostní program obsahuje katalog dárků, které může uživatel prohlížet, avšak nemusí se zobrazovat v objednávkovém procesu, například z důvodu nedostatku získaných věrnostních bodů. Lze spravovat v online administraci.
  • Propojení na sklad
    Prezentace dárkového produktu ve věrnostním programu se administruje samostatně. Taktéž argumentace, proč zvolit právě tento dárek, je odlišná od klasického prodeje. Katalog odměn je vázán na běžné skladové zásoby.
  • Uživatelská sekce
    Součástí programu je přehled čerpaných bodů, výhody a podmínky věrnostního programu, informace na jaký dárek má zákazník nárok a který ho čeká, když nasbírá ještě více bodů.
  • Hodnota bodů
    Koeficient převodu koruny na body je nastavován individuálně.
  • Poradenství
    Poskytujeme i poradenství týkající se zavádění programu, správné ekonomické kalkulace a vhodných typů dárků, které na zákazníka platí.
  • Přizpůsobí se na váš obchodní model
    Chování a nastavení věrnostního programu je individualizováno dle obchodního modelu konkrétní firmy. Nastavování a konfigurace věrnostního programu se řeší v rámci vstupních analýz, nebo samostatnou analýzou při zavádění modulu do reálného provozu eshopu.

Výhody

  • Kompletní nástroj pro vybudování věrnostního systému s provázáním na ERP
  • Samostatná administrace s možností rozšíření marketingového dopadu věrnostního programu.
  • Budování užších vazeb se zákazníky a motivace k dalším nákupům.

Pro koho je určen?

  • Vhodné rozšíření pro firmy, které chtějí podpořit marketing a obsah eshopu.


Zaujalo vás naše řešení?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář. Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.

Chci nezávaznou konzultaci