Katalog zboží


Katalog zboží

Strom produktů

  • Strom produktů je víceúrovňový, je možné ho doplnit o vyskakovací okno, bannery, podmenu či nejprodávanější zboží. Strom produktů může být jak horizontální (typicky nahoře pod logem) nebo vertikální (v levém panelu).
  • Součástí administračního rozhraní je možnost dodatečně administrovat produktové kategorie i v případě, kdy jsou data přenášena z informačního systému. Kategorie tak lze doplnit o ikonu, změnit pořadí či je dodatečně přejmenovat.

Výpis zboží

  • V AVITO B2C eshop je možné vybrat z několika druhů výpisu zboží - dlaždice, tabulka, výpis. Je také možné přidat vlastní typ zobrazení pro přehlednější prezentaci Vašeho zboží.
  • Zboží lze řadit např. přes kód, název, cenu, kombinaci dostupnosti zboží nebo dle pořadí určeného informačním systémem. Pro specifické zboží je možné udělat řazení na míru, např. dle kolekcí a barvy.
  • Výhodou AVITO B2C eshop je možnost vypisovat zboží nejen dle kategorie, ale dle libovolné jiného zařazení, např. dle výrobců, dle značek či vše zboží na jedné stránce. Způsoby zařazení je možné implementačně libovolně rozšířit - např. pro zboží, které je nutné konfigurovat.
  • Výpis produktů je integrován s poradnou a věrnostním programem.

Filtrace zboží

  • AVITO B2C eshop obsahuje výchozí filtry v liště, např. skladem, akce, novinka; nebo parametrové filtry, které se zobrazují v dialogu, např. cenové rozpětí, určitá vlastnost, skupina zboží. K dispozici je taktéž fulltextový filtr s parametrickým hledáním, kdy můžete hledat např. "tričko XXL červené".
  • AVITO B2C eshop podporuje možnost nasazení individuálních filtrů na míru přesně dle nabízených produktů a vašeho způsobu obchodování.
  • Filtry mají vlastní SEO adresy. Do filtru se načítají vždy jen ty hodnoty, které jsou pro produkty dané stránky platné. Neaktivní kombinace filtrů není možné vybrat.

Detail zboží

  • Detail produktu lze kompletně přizpůsobit potřebám zboží. Na stránce mohou být zobrazeny od názvu, popis, přes různé galerie, parametry, přílohy, videa, akční příznaky takřka cokoliv.
  • Zboží je možné objednat, dotázat se prodejci, vložit do nákupního seznamu, přidat do porovnávání zboží a další běžné prodejní funkce.
  • V případě, kdy je zboží přenášeno z informačního systému, je možné zapnout dodatečnou administraci dat.
  • Stránka je propojena s kampaněmi a věrnostním programem.

Variantní zboží

  • Pro výběr variantního zboží jsou k dispozici různé druhy:
    • Klasický seznam, který je vhodný např. pro výběr velikosti bot nebo barev.
    • Tabulkový, ve kterém se zobrazí zvolené parametry vašeho zboží.
    • Individuální - implementačně je možné systém doplnit o vlastní způsob výběru varianty.
  • Vzhledem k velké rychlosti systému je možné zobrazit dostupnost všech variant přímo na výpisu zboží. To značně urychluje výběr a nákup.
  • AVITO B2C eshop umožňuje vybírat i více dimenzí najednou, např. velikost balení a příchuť.

Příznaky zboží

  • U produktu je možné zobrazovat základní příznaky zabudované v systému, a to akce, novinky, výprodej a doporučujeme. Eshop dokáže pracovat i s automaticky vytvářenými příznaky, které se generují na základě stavu skladových zásob nebo parametrů, např. poslední kus skladem, doprava zdarma, ozvučeno, nerozbitné.
  • Příznaky nastavené v systému, které lze u vybraného zboží libovolně měnit či doplňovat.
  • Systém podporuje i další příznaky, které nejsou přenášeny informačním systémem, administrují se dodatečně.
  • Na základě příznaků lze zboží topovat, např. poslední kusy zboží se můžou zobrazovat na prvních místech, akční produkty jsou zobrazovány podblíž dalších akčních produktů. Lze také topovat produkt s označeném nejprodávanější zboží.

Produktové parametry

  • Ke zboží je možné přiřadit parametry produktů s možností zobrazení ve skupinách (např. Technické, Materiály a další).
  • Produktové parametry lze následně využít ve filtraci na výpisu nebo pro porovnávání produktů mezi sebou. Konkrétně např. dle paměti, kapacity, velikosti nebo úhlopříčky.

Související zboží a příslušenství

  • AVITO B2C eshop rozlišuje 4 různé druhy souvisejícího zboží: příslušenství, alternativy, náhradysouvisející. Ty jsou pak rozlišeny jiným, optimalizovaným, způsobem zobrazení.
  • Vazby mezi souvisejícím zbožím lze definivat implicitně anebo využít možnosti automatického zobrazení např. na základě kategorie, do které je zboží zařazeno.
  • Příslušenství je možno zobrazit v panelu košíku, kdy si jedním kliknutím doobjednáte požadované doplňky.

Sklady, dostupnost zboží

  • Eshop dokáže přebírat informace o dostupnosti prouduktů na různých skladech z informačního systému. Jsou podporovány i externí sklady s odlišnou dobou dostupnosti produktů.
  • Výsledná skladová dostupnost může být zobrazena nejen dle jednotlivých skladů, ale i souhrně. Ta pak může být zobrazena přesně nebo intervalově (1+, 5 až 10, více jak 100 atp.).
  • Pro přihlášené uživatele je možné zobrazit i primární sklad uživatele, kde má rychlejší dostupnost (typicky pro funkci dodání ve stejný den s rozvozem kurýrem).

Ceníky a slevy

  • AVITO B2C eshop umožňuje práci s pokročilými ceníky - dle uživatelů, uživatelských skupin, časově omezené ceníky, v různých měnách či pro různé státy. Ceníky lze libovolně kombinovat.
  • Ceníky často bývají přenášeny z informačního systému. Tuto funkčnost je možné rozšířit o tzv. virtuální ceníky, které se v informačním systému označí speciálním kódem a jsou využívány speciálně pro eshop. Kromě ceníků ze systému je také možnost využít ruční administrace cen, což je vhodné pro krátkodobé kampaně.
  • AVITO B2C eshop umí pracovat také s množstevními cenami. Ty slouží pro snížení ceny produktů na základě objednaného množství, kdy při zvyšování počtu kusů klesá cena produktu.


Zaujalo vás naše řešení?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář. Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.

Chci nezávaznou konzultaci