Eliminujte chyby
V oblasti prodeje je obtížné vyhnout se chybám, které vznikají při práci lidí. Ať už se jedná o příjem objednávek, komunikaci či logistiku. V každém kroku často vznikají chyby - ať již nedbalostí, přetížením či jen pohým nedopatřením.
Časté oblasti chyby v B2B obchodování:
- Chyby při zpracování přijatých objednávek, které chodí telefonicky, faxem či emailem.
- Telefonické či emailové předávání informací o skladových zásobách a termínech výroby.
- Špatná informovanost zákazníků ohledně prodejních procesů - vyřizování reklamací, logistické podmínky a další.
- Zavedení nové položky na trh trvá příliš dlouho, protože na to nemá marketing a obchod čas.
Chyby v zahraničním obchodu:
- špatná znalost jazyka a časté přepínání se mezi více jazyky
- chyby vzniklé z neznalosti místních podmínek
- špatně provedená lokalizace systému
- pomalý systém z důvodu omezené rychlosti spojení
Eliminujte chyby zavedením elektronického B2B eshopu.