
Věrnostní program
Motivujte zaměstnance, kteří nakupují a naskladňují zboží, aby nakupovali právě u vás. Věrnostní program je samostatný modul B2B systému s důrazem na zákaznický marketing. Hlavním přínosem je vytvoření vazeb pro odběratele vašich produktů a podpora jejich opakovaných nákupů.
- Věrnostní body se vždy přičítají tomu zaměstnanci, který je v době tvorby objednávky přihlášený. Za nasbírané body pak může odebírat různé dárky, ať už USB klíčenky nebo dovolené. Je tak výrazně motivován, aby nakupoval právě u vás.
- Součástí modulu je katalog odměn, který obsahuje vlastní administraci. U položky dárku lze nastavit vlastní popis, fotografii a ohodnocení body. Vždy je ale nutné, aby tato položka byla skladem, tedy klasicky zanesená do systému.
- Prezentace dárkového produktu ve věrnostním programu se administruje samostatně. Taktéž argumentace, proč zvolit právě tento dárek, je odlišná od klasického prodeje.
- Součástí programu je přehled čerpaných bodů, výhody a podmínky věrnostního programu, informace na jaký dárek má zákazník nárok a který ho čeká, když nasbírá ještě více bodů.
- Koeficient převodu koruny na body je nastavován individuálně.
- Poskytujeme i poradenství týkající se zavádění programu, správné ekonomické kalkulace a vhodných typů dárků, které na zákazníka platí.
Výhody modulu
- Kompletní nástroj pro vybudování věrnostního systému s provázáním na ERP
- Samostatná administrace s možností rozšíření marketingového dopadu věrnostního programu.
- Budování užších vazeb s odběrateli a motivace k dalším nákupům.
Pro koho je určen?
Vhodné rozšíření pro firmy, které chtějí podpořit marketing s důrazem na B2B vazby.