Informace o českých klimatizacích si zájemci přečtou v sedmi jazycích
Případová studie SINCLAIR CORPORATION


Produkty české firmy pod nadnárodní značkou Sinclair chladí, ohřívají a větrají v budovách po celém světě. Pro všechny své klimatizace, tepelná čerpadla a související zařízení firma potřebovala moderní produktový katalog a s ním i nový korporátní web Sinclair-World.com.
Výchozí stav
Aby obstála v mezinárodní konkurenci, dbala společnost Sinclair při tvorbě nového katalogu a webu na každý detail. Oboje muselo splňovat nejnovější trendy v oblasti grafiky, funkčnosti i uživatelského komfortu. Mezi hlavní požadavky patřilo:
- čistý design stránek s orientací na představení hlavních produktů,
- podpora zobrazení webu na mobilních zařízeních a responzivní design,
- podpora B2B partnerského obchodního modelu,
- redakční systém se snadnou správou obsahu.
Použité řešení
Zakázka pro firmu Sinclair by se neobešla bez projektového řízení, díky kterému se podařilo rozsáhlý web zpracovat v krátkém čase. V první etapě vznikl návrh struktury a korporátní web v angličtině představující značku Sinclair. Teprve poté, ve stejném grafickém stylu, vznikal katalog.
Na začátku tvorby byl připraven kompletní drátěný model včetně reálných textů. Následně vytvořilo Avito vizuální návrh v moderním stylu s celošířkovou grafikou, takže všechny informace mají dostatek prostoru a zároveň vyniknou díky precizně zpracované typografii. Dále přišel na řadu webdesign a kódování webových šablon včetně odladění plné responzivity webu.
Výsledek
Nový korporátní web sinclair-world.com je obsahově a informačně velmi bohatý, přesto na něm uživatelé rychle najdou vše, co hledají. Přestože se jedná primárně o B2B obchodní nástroj, funguje zároveň i jako prezentační místo novinek a top produktů pro koncové klienty a zájemce o výrobky značky Sinclair po celé Evropě.