Skandinávský design na webu? Má jej Hoxter!

Případová studie HOXTER GmbH

Moderní design s tradiční funkčností. Tak zní heslo firmy Hoxter a přesně v témže duchu se nese její nový web od Avita. Podívejte se, jak v praxi vypadají 3D vizualizace produktů nebo jak si redakční systém AVITO poradí se správou obsahu v 10 jazykových mutacích.



24
států
9
jazyků


Výchozí stav

Česko - německá firma Hoxter na českém trhu začínala s třemi typy teplovodních vložek, dnes má v nabídce několik desítek produktů. Právě ty hrají hlavní roli na firemním a produktovém webu hoxter.eu.

Požadavek na web byl jasný - aby byl praktický a přehledný!

Použité řešení

Základem nového webu se stal redakční systém AVITO a čím bylo jednodušší nahrávání obsahu, tím více času zbylo na šperkování vizuální stránky.

Firemní web má plně responzivní design, takže se přizpůsobí rozměrům displeje zařízení, na kterém je prohlížen, a jeho hlavní chloubou je efektní galerie s filtrováním podle produktových skupin.

Návštěvníci si tu také mohou prohlédnout 3D vizualizace modelů nebo video galerii. Pro stávající klienty je rovněž připravena sekce s download centrem.

A že jich rozhodně není málo! Hoxter prodává ve více než dvaceti zemích a obsah webu je proto k dispozici v 10 jazykových mutacích. Aby zadávaný obsah nebylo nutné plnit duplicitně, Avito navrhlo jeho efektivní správu.

Výsledek

Firma Hoxter nabízí designové krbové vložky do moderních interiérů a přesně takový je její nový produktový web. Potenciální zákazníci si na něm mohou detailně prohlédnout nabízené zboží a navíc nezůstanou na pochybách, že společnost myslí na každý detail.

Obsah webu je k dispozici v 10 jazykových mutacích a samotný web je plně responzivní. Může si ho tak pohodlně prohlédnout český klient na počítači i francouzská zákaznice na tabletu.

Zaujalo vás naše řešení?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář. Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.

Chci nezávaznou konzultaci