Jak Banadoru pomohl nový web k novým klientům

Případová studie Banador s.r.o

Tradiční dodavatel krbů a krbových vložek si nechal vytvořit firemní web, zajistil mu dostatečnou propagaci a pak už jen počítal nové zákazníky. To není pohádka, ale realita a Banador s Avitem pokračují v úspěšné spolupráci i nadále.





Výchozí stav

Firma Banador je jedním z nejvýznamnějších výrobců a prodejců krbů a krbových vložek v ČR. Na trhu funguje již více než 10 let a původní internetová propagace už nedostačovala jeho potřebám.

Ve spolupráci s Avitem proto vznikl nový firemní web.

Použité řešení

Web je klasická firemní prezentace s důrazem na zastoupené značky a používané technologie. Návštěvník zde zjistí rozdíly mezi krby a krbovými vložkami a navíc získá doporučení, které řešení je ideální právě pro jeho potřeby.

Zejména pro obchodní partnery firmy je pak určena rozsáhlá sekce ke stažení, kde je k dispozici i formulář pro přepočet akumulačních kamen.

Stránky banador.cz nyní fungují na redakčním systému AVITO CMS a díky spolupráci s grafikem Davidem Gečem mají nadstandardní grafické zpracování.

Výsledek

Propracovaná grafika webu je v oboru výrobců a prodejců krbů ojedinělá a firmě Banador tak dává významnou výhodu oproti konkurenci.

Na nové stránky navázala úspěšná internetová reklama, která přilákala nové zákazníky. Firma Banador s Avitem dále spolupracovala na produktovém webu aquador.cz a plánuje i další společné aktivity.

Zaujalo vás naše řešení?

Pak budeme rádi, když nás kontaktujete přes náš poptávkový formulář. Ozveme se zpět nejpozději během druhého pracovního dne.

Chci nezávaznou konzultaci