Blog

Vánoční nákupy a předpokládaný růst e-commerce přes 150 miliard Kč

E-commerce v ČR roste, technologie se zlepšují a dopravci nezůstávají zpět. Vypovídají o tom data, která pro naše zákazníky sbíráme a pomáháme v obchodování uspět.

Předvánoční nákupy dělají cca 1 / 3 útrat, které čeští zákazníci v eshopech utratí. V roce 2019 tak předpokládáme růst české e-commerce na více než 150 miliard korun, což představuje meziroční růst o 15%. Stále tak pokračuje dvouciferný meziroční růst a tlak na tvůrce eshopů posouvat možnosti nákupů vpřed.

I my na rok 2020 připravujeme další novinky, o kterých budeme informovat. Mezi nejzásadnější bude určitě patřit inovativní princip využití technologií, podepřený výzkumem, který realizujeme ve spolupráci s Fakultou informatiky Masarykovy univerzity. V roce 2020 tak míříme k dalšímu posunu hranic v rychlosti online systémů.

Tlak na zlepšení služeb pro zákazníky eshopů je taktéž vyvíjen na subdodavatele, o Vánocích zejména na dopravce. Díky dřívějším zkušenostem dopravců a zlepšení procesů lze předpokládat, že rok 2019 bude pro zákazníky milým překvapením a jejich objednávky budou doručovány výrazně rychleji a spolehlivěji než předchozí roky.

Tento web používá cookies, aby se vám s ním lépe pracovalo.